Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Kasım 2011 Cuma

Teşekkür demeti

Merhaba, hayırlı cumalar.

Çok geç kaldım bu teşekkürler için özür dileyerek başlıyorum demetin çiçeklerini oluşturmaya :)

1- Sevgili Maya'm içinden gelmiş o güzel yüreğinden öperek çokkk teşekkür ediyorum ;
Buse çantasına bayıldı hatta benimkinede el koydu durup durup hangi abla neden gönderdi diye
soruyor :)







2- Facebook'ta yapmış oldukları çekilişlere sürekli katıldığım PERLİNA kurban bayramına özel çekiliş
yapıp 3 kişiye hediye veriyordu sürpriz olarak bu kişi sayısını 5'e çıkartmış ve 5.kişide ben olmuşum :)
Çok şık ve kaliteli bir hırka geldi tamda arife günü bayramlığım oldu yani :) ve inanılmaz sıcak turuyor
bu buzhane gibi iş yerimde süper oldu :) Teşekkür ediyorum :) Şu anda bir çekiliş daha var akşama
kadar katılabilirsiniz :)


 3- Çokkk önce yapılmıştı bu ama nedense hiç yayınlanmadı ne yapan ne de benim tarafımca çok ayıp
di mi :) Bunu sevgili Sümeyye(Cici Şeyler Dükkanı) yapmıştı Buse'me teşekkürler canım:)




4- Ve Buse'nin doğum gününde bizimkilere verilmek üzere yapıldı bu keçe magnetlerde bir tanede sevgili
arkadaşım bize hediye yapmıştı teşekkürler canım :) Bu da ne yapanın ne de bizim tarafımızdan malesef
yayınlanmadı :) Yapan mı kim ? buyrun ; Tiryaki Hobi :) Buse'ninkileri bulamadım iyi mi neyse çaldım bir
örnek nasıl olsa Zeynep Buse adımız :))



Bulduk Buse'ninkileride yorduğum için özür ve teşekkür :)


5- Tüm Blog Yazarlarınıda atlamayalım herkesi bir araya toplamaya çalışıyorlar banada yer verdiler :)
Bu face sayfası
Bu da blogları


HEPİNİZE ÇOK ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM :)

21 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel canım hediyelerin..güle güle kullan..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyi günler kullanın canım..
Şu adresini banada versin, bir tşk de bana ederdin ama nerdee :D
Bir tşk'ü çok görüyon baaa..

Unknown dedi ki...

Busenin elbisesi çok şekermiş , üzerinde de görürüz inş.Güle güle kullan tatlım, teşekkürlerine biz de şahit olduk :))) Keyifli günler şanslıııı :)))

Ülkü dedi ki...

Sağol Gülincim :)

Pembiş hanım siz kıvranacaksınız adres diye anladın sen onu :) sağol :)

otuzundansonra dedi ki...

Çok güzeller ,güle güle kullan canım

Ülkü dedi ki...

İlknur birde iğne teşekkürüm vardı ama onu ayrıca edicim ekelmedim anladın sen onu :)) elbise değil o tshirt yaza görürsünüz üzerinde :) sağol :)

Ülkü dedi ki...

Sağol otuzu geçenim :)

gelibolu17 dedi ki...

ne güzel hediyeler onlar öyle :) iyi günlerinizde kullanın inşallah,nerde dağıtılıyomus bu hediyeler bende istiyorum :)

Ülkü dedi ki...

Sağol abla :) isteyenin bir yüzü anladın sen onu iste işte :))

Aman be bugünde anladın sen onuyu ne çok kullandım :)

Sitare dedi ki...

uyusss
kıskanmadım kıskanmadıııımmmmm
böğüü böğüüüüüü

Ülkü dedi ki...

Tabi canım niye kıskanasın ki :)) ay yazık gözünemi bir şey kaçtı :))

İkiz Annesi dedi ki...

Canım hepsi birbirinden güzel hediyelerini güle güle iyi günlerinde kullan inşallah:)

zeynep dedi ki...

Aman da aman güle güle kullanın analı kızlı hediyelerinizi:))
Kıskandım birazcık yok imrendim mutlu oldum adınıza:))
Geldim okudum beğendim ....;P

Adsız dedi ki...

hi to all busemiz.blogspot.comers this is my first post and thought i would say hello to you all -
thank yous speak soon
garry moore

dilek dedi ki...

oh ne güzel hediyeler bunlar böyle...güle güle kullan...

Deniz dedi ki...

Çok tatlılar!:) tişörtün alt kısmındaki kelebekler de çook tatlı!:) sevgiler..:)

www.LensMarket.Com

necla dedi ki...

güle güle kullanın hepsi birbirinden güzel..

Ebru dedi ki...

Ne var ne yoksa toplamışsın yaw sen şanslı hatun:)

edaca dedi ki...

yavrunun en guzel gunlerını goresın ınsallah

Sümeyye dedi ki...

hakikaten neden unuttuk onu ülkü :( daha unuttuğum öyle çok şey var ki...harika fotoğraflamışsın,unutmadığın için ben teşekkür ederim sana ;)kucak dolusu sevgilerimle

Adsız dedi ki...

[url=http://louboutinmart.co.uk]christian louboutin shoes[/url] If you are a boy from Langford, you are simply hated, but if you are a girl from Langford, you are a "Langford Girl". [url=http://dkgoose.com]canada goose[/url] Envjtqluz [url=http://csrhelix.com]Canada goose outlet [/url]
espxys 937317 [url=http://www.chilliwackbombersoutlet.com]canada goose mens jackets[/url] 699651 [url=http://www.beatsbydreaonsales.com]beats by dre sales[/url]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...