Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Kasım 2011 Cuma

Teşekkür demeti

Merhaba, hayırlı cumalar.

Çok geç kaldım bu teşekkürler için özür dileyerek başlıyorum demetin çiçeklerini oluşturmaya :)

1- Sevgili Maya'm içinden gelmiş o güzel yüreğinden öperek çokkk teşekkür ediyorum ;
Buse çantasına bayıldı hatta benimkinede el koydu durup durup hangi abla neden gönderdi diye
soruyor :)







2- Facebook'ta yapmış oldukları çekilişlere sürekli katıldığım PERLİNA kurban bayramına özel çekiliş
yapıp 3 kişiye hediye veriyordu sürpriz olarak bu kişi sayısını 5'e çıkartmış ve 5.kişide ben olmuşum :)
Çok şık ve kaliteli bir hırka geldi tamda arife günü bayramlığım oldu yani :) ve inanılmaz sıcak turuyor
bu buzhane gibi iş yerimde süper oldu :) Teşekkür ediyorum :) Şu anda bir çekiliş daha var akşama
kadar katılabilirsiniz :)


 3- Çokkk önce yapılmıştı bu ama nedense hiç yayınlanmadı ne yapan ne de benim tarafımca çok ayıp
di mi :) Bunu sevgili Sümeyye(Cici Şeyler Dükkanı) yapmıştı Buse'me teşekkürler canım:)




4- Ve Buse'nin doğum gününde bizimkilere verilmek üzere yapıldı bu keçe magnetlerde bir tanede sevgili
arkadaşım bize hediye yapmıştı teşekkürler canım :) Bu da ne yapanın ne de bizim tarafımızdan malesef
yayınlanmadı :) Yapan mı kim ? buyrun ; Tiryaki Hobi :) Buse'ninkileri bulamadım iyi mi neyse çaldım bir
örnek nasıl olsa Zeynep Buse adımız :))



Bulduk Buse'ninkileride yorduğum için özür ve teşekkür :)


5- Tüm Blog Yazarlarınıda atlamayalım herkesi bir araya toplamaya çalışıyorlar banada yer verdiler :)
Bu face sayfası
Bu da blogları


HEPİNİZE ÇOK ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM :)

22 yorum:

Gul/İnn dedi ki...

çok güzel canım hediyelerin..güle güle kullan..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyi günler kullanın canım..
Şu adresini banada versin, bir tşk de bana ederdin ama nerdee :D
Bir tşk'ü çok görüyon baaa..

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Busenin elbisesi çok şekermiş , üzerinde de görürüz inş.Güle güle kullan tatlım, teşekkürlerine biz de şahit olduk :))) Keyifli günler şanslıııı :)))

Ülkü dedi ki...

Sağol Gülincim :)

Pembiş hanım siz kıvranacaksınız adres diye anladın sen onu :) sağol :)

otuzundansonra dedi ki...

Çok güzeller ,güle güle kullan canım

Ülkü dedi ki...

İlknur birde iğne teşekkürüm vardı ama onu ayrıca edicim ekelmedim anladın sen onu :)) elbise değil o tshirt yaza görürsünüz üzerinde :) sağol :)

Ülkü dedi ki...

Sağol otuzu geçenim :)

Gelibolu17 dedi ki...

ne güzel hediyeler onlar öyle :) iyi günlerinizde kullanın inşallah,nerde dağıtılıyomus bu hediyeler bende istiyorum :)

Ülkü dedi ki...

Sağol abla :) isteyenin bir yüzü anladın sen onu iste işte :))

Aman be bugünde anladın sen onuyu ne çok kullandım :)

Sitare dedi ki...

uyusss
kıskanmadım kıskanmadıııımmmmm
böğüü böğüüüüüü

Ülkü dedi ki...

Tabi canım niye kıskanasın ki :)) ay yazık gözünemi bir şey kaçtı :))

İkiz Annesi dedi ki...

Canım hepsi birbirinden güzel hediyelerini güle güle iyi günlerinde kullan inşallah:)

zeynep dedi ki...

Aman da aman güle güle kullanın analı kızlı hediyelerinizi:))
Kıskandım birazcık yok imrendim mutlu oldum adınıza:))
Geldim okudum beğendim ....;P

Adsız dedi ki...

hi to all busemiz.blogspot.comers this is my first post and thought i would say hello to you all -
thank yous speak soon
garry moore

dilek dedi ki...

oh ne güzel hediyeler bunlar böyle...güle güle kullan...

Deniz dedi ki...

Çok tatlılar!:) tişörtün alt kısmındaki kelebekler de çook tatlı!:) sevgiler..:)

www.LensMarket.Com

Tüm Blog Yazarları dedi ki...

Hareketimizi blogunuzda yayınladığınız ve daha çok blogger ve bloga ulaşmamız için bizi desteklediniz.
2 Aralıkta yayın hayatına başlayacak blogumuzda tanıtılacak ilk blogun sayfasında bizi yazan blog olmasını istedik.
Birlik olmamız gereken şu günlerde daha sağlam bir dayanışma amacıyla sayfamızı blogunuzda yanıttığınız için, anketimize katılmaya hak kazandınız.
Sayfamıza oy kullanmanız için bekliyoruz..
İyi akşamlar dileriz…:)
http://tumblogyazarlari.blogspot.com/

necla dedi ki...

güle güle kullanın hepsi birbirinden güzel..

Nehir İda dedi ki...

Ne var ne yoksa toplamışsın yaw sen şanslı hatun:)

edaca dedi ki...

yavrunun en guzel gunlerını goresın ınsallah

Sümeyye dedi ki...

hakikaten neden unuttuk onu ülkü :( daha unuttuğum öyle çok şey var ki...harika fotoğraflamışsın,unutmadığın için ben teşekkür ederim sana ;)kucak dolusu sevgilerimle

Adsız dedi ki...

[url=http://louboutinmart.co.uk]christian louboutin shoes[/url] If you are a boy from Langford, you are simply hated, but if you are a girl from Langford, you are a "Langford Girl". [url=http://dkgoose.com]canada goose[/url] Envjtqluz [url=http://csrhelix.com]Canada goose outlet [/url]
espxys 937317 [url=http://www.chilliwackbombersoutlet.com]canada goose mens jackets[/url] 699651 [url=http://www.beatsbydreaonsales.com]beats by dre sales[/url]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...