Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Aralık 2012 Perşembe

Yağma Karrrr...



Evet evet yağmasın ama yağıyor :))
İyi tamam yağda buz tutma olur mu :)
Ciddi anlamda korkuyorum ben bu sene :)
Çünkülüm halen tam anlamıyla basamıyorum ürkek basmaktayım, eğer buzda dengemi kaybedersem
kesinlikle toparlayamam :( geçen sene normal basabilirkene zorlandım kar yağışında..
Şaka değil çok ciddiyim bayadır korkum mevcut bugün tavan yaptı :))
Yıllık iznimin 1 haftasını kullanmadım sırf kar yağınca kullanırım diye :)
Yerde buz görürseniz şayet beni unutun :)

Kazasız belasız geçsin bu günler,  güneşli günler görebilmek dileklerimle :)

(Bilmeyenler için belirteyim dizimde 2 adet platinim var 12/02 de merdivenlerden düşüp
sahip olmuştum kendilerine o yüzden sekiyorum halen ürkek davşan gibim basıyorumda)

9 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

İnşallah hava açar düzelirde seninde korkuların geçer canım...

Artık olmadı kulanırsın iznini,herşeyin hayırlısı,öperim,selamlar :)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Korkma gülüm korkma , sağ selamet atlatacağız bu günleri :)

pınarpare dedi ki...

canım neyse ki bu sabah korktuğumuz gibi değildi İstanbul ama akşama ne olur bilinmez sen yine de rahat ol çünkü dualarımızdasın...Allaha emanet ol...

Gul/İnn dedi ki...

yağsın ama ya ben çok seviyorummm :)

Adsız dedi ki...

Hi there! I just wanted to ask if you ever have
any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and
I ended up losing months of hard work due to no data backup.

Do you have any methods to stop hackers?
My webpage > contractors in Orlando fl

Zeynep Şeker dedi ki...

Merhaba Blog'umda bir hediye veriyorum belki katılmak istersiniz...
Sevgilerimle,
http://www.elayzaa.blogspot.com/2012/12/hediye-sephora-auto-bronzer.html

kampet dedi ki...

kar sendromu sanırım sizin ki ama haklısınız :)

kampet dedi ki...

http://fomtoys.com/

hediye vermiyorum ama baktıktan sonra memnun kalacağınızdan emin olduğumu söyleye bilirim :)

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi -
remtamutfak.net -
Döner Makinası -
çay kazanı -
çay makinası -
tost makinası -
ızgara -
endüstriyel mutfak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...