Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Nisan 2011 Salı

"Hadi Ayakkabını Göster" Hareketi Başlasın


Sevgili Yerden Uzak arkadaşımın ricasıdır yer vermek istedim.
Katılmak isteyen arkadaşlar haydi bakalım harekete geçin :)
Arkadaşımın mesajıda bu şekilde buyrunuz;

" Fotoğraf makinanızı alın, ayakkabınız ayağınızdayken resmini çekip
yerdenuzak@gmail.com adresine gönderin, burada yayınlayacağım,
bakalım neler var, bekliyorum♥ "Hadi Ayakkabını Göster" Hareketi
Başlasın! Lütfen sizde blogunuzda yer verin, herkes fotoğrafı
yerdenuzak@gmail.com adresine yollarsa, sanırım iyi bir ayakkabı
kataloğumuz olabilir:) "


22 yorum:

sema dedi ki...

katılmayı çok isterdim ama makinam hala elime geçmedi :(

Gelibolu17 dedi ki...

Hoşmuş,beğendim,öyle pek cicili bicili ayakkabı giymeyi sevmem ama bakalım ne tür ayakkabılar gelicek merakla bekliyor olacağım :)

Küçük Mucizem dedi ki...

ben de kürek gibi ayaklarımı çekebileceğimi sanmıyorum

necla dedi ki...

ülkücüm yolladın mı sen ben en kısa zamanda yollayacağım

Ülkü dedi ki...

Necla'cım yolladım :) anında yayınlıyor arkadaşımız zaten takipteyim ayak ayak :))

Mucizem ayakına bakmayız söz bak ayakkabına bakcez :)

Çokta işim var cevap veremiyorum birşeye :)

Gelibolulum :) hoşgeldinin buradan olsun :)

SerpiL dedi ki...

ay şimdi benim ayakkabılığa gidip ayakkabı seçmem lazım.malum evdedi terlikle çekilip madara olmamam lazım çok asortik kadınım çok:)

Ülkü dedi ki...

Asortikim benim çek hadi :))

efe ile hayat dedi ki...

benim bu yazının postla fazla alakası yok ama aynı buçta olduğumuz gibi aynı meslekteniz :)

AsLI dedi ki...

Ayakkabilarimi cekersem bana erkek fatma desiniz :) Dümdüz giyerim ben dümdüz :)

Ülkü dedi ki...

Meslekte mi aynı ana :)

Aslımcım bende öyle zaten yasak bana topuklu :) erkek fatma demeyiz ayrıca beylerde katılmış :)

Gülcan dedi ki...

bunu niye yapıyoruz ben hala anlamadım desem :)) mail olarak ta gelmişti bana. katılır mıyım bilmiyorum? hadi katılayım desem serpil gibi ayakkabılığın başına gidip bi ayakkabı seçmek kaç saatimi alır bilmem ki :))) biz iki kuzen kafalar aynı çalışıyo malum.. ondan böyle kankayız :)

Ülkü dedi ki...

Katalog oluşturcez bascez dağıtcez :))) gözünü kapat al bi denesini :)

yerdenuzak dedi ki...

Ülkü çek teşekkür ederim katılım ve destek için:)

Serpil sen hala göndermedin;)

Gülcan, yapmaktaki amacım sadece eğlenmekti, bir başka hareket bir sorumluluk projesi olabilir, zaten "Doğa İçin Çal" projesi devam ediyor, ona ek birşeylerde yapılabilir, başka şeylerde düşünülebilir, Ülkü'ye katılıyorum, kapa gözünü, seç bir tane, çek yolla;)

Ülkü dedi ki...

Rica ederim canımcım katılım artar umarım ve projeye dönüşüp gündeme gelir ihtiyaç sahiplerinede yararımzı olur :)

αѕαннαяα dedi ki...

:))) Sayende bilgilendim :D Botlarınada bayıldımmmmmmmmmm bide :)

Ülkü dedi ki...

Aslında ben yollamıyordumda sana ait birşey cezbetti beni onuda söylemeyeceğim söyelerimde aslında neyse dayak yerim felem :P

αѕαннαяα dedi ki...

:))))))))) İyiki söylemedin :D Neysee canım. Ben kalplerimle çok mutluyum hıhhhh.

Ülkü dedi ki...

Söylemedim tabi ama bak sen söyledin :)

yerdenuzak dedi ki...

Yaşasın kalpli çoraplar♥♥♥ :)

Ülkü dedi ki...

:)))
Alın işte valla ben birşey söylemedimdi suç sizde :)))

αѕαннαяα dedi ki...

:D hişşşttt noluyorrrr .Ben kalp derken çoraplarımdan bahsetmedim :D kalbimden bahsettim :) Deşifre etmeyin beni :))))

Ülkü dedi ki...

Bende onu diyordum zaten :) siz karıştırdınız ortalığı neyse olan oldu artık :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...