Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Nisan 2011 Çarşamba

Şarkımız


Benim eşimle şarkım ;


Candan Erçetin-Melek

Biliyorum
Sen bir meleksin
Bana yardım için gönderildin

Biliyorum
Sen bir meleksin
Zor günlerimde çıkageldin

Yüzümü güldürdün
Başımı döndürdün
Acımı dindirdin
Yolumdan çevirdin

Eğlendirdin
Sakinleştirdin
Ehlileştirdin
Ve daha bir sürü şey

Canım mısın sen
Benim misin
Her şeyim misin sen
Hoş geldin melek
Sefalar getirdin

Ya gelmeseydin
Yetişemeseydin
Beni bulamasaydın
Ne yapardım
Yarım kalırdım melek

Biliyorum
Sen bir meleksin
Seni sevmem için gönderildin

Biliyorum sen bir meleksin
Son demlerimde çıkageldin

Ya gelmeseydin
Yetişemeseydin
Beni bulamasaydın
Ne yapardım
Yarım kalırdım melek
Yanlış yapardım melek

Ve aslında Buse'nin adının Melek olmasınıda çok istemiştik ailede olduğu için sonra vazgeçtik :)

Bir de ;

Kayahan - 365 Gün
Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş
Soner Arıca - Seni Seviyorum
Ebru Gündeş - Sen Allah'ın Bir Lütfusun/Teşekkür Ederim
Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık

bunlarıda dinlediğimde hep aklıma düşer sevdiceğim :)



Ya sizlerin şarkısı var mı? Hangi şarkı?


14 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Güzel şarkı ,tabi bende çok farklı bi hatırası var o ayrı:D

Ülkü dedi ki...

Nasıl bir hatıra desem acep söylermisin içimdeki melahat harekete geçtide :))

Nil dedi ki...

melekler hep yanınızda olsun, sizleri ve aşkınızı korusun ülkü :)

neval dedi ki...

melek ismine sahip olanlar hakikaten de melek gibi sakin olurlar

Asahhara dedi ki...

Mükemmel bir parça. Rabbim mutluluğunu her daim artırsın güzel arkadaşım.

Unknown dedi ki...

kızınla hep mutlu ol inşallah...bizim şarkımızda ipek acardan ''dinle yavrucuğum ''...

Adsız dedi ki...

bizim şarkımız yoktr :P

dilek dedi ki...

bizim şarkımııızzzzz....gülben ergen...Çok teşekkür ederim:))))

Unknown dedi ki...

ben sende tutuklu kaldım eşimle benim
bir çocuk sevdim ise üçümüzün şarkısı:)
sevgiler

İkiz Annesi dedi ki...

Güzel şarkı canım aşkınız hiç solmasın inşallah:)
Bizim
Emre Altuğ Aşk-ı Kıyamet
Ferhat Göçer Cennet
Mustafa Ceceli Hastalıkta Sağlıkta :)

Ülkü dedi ki...

Bak ben cenneti unutmuşum :)
Amin arkadaşlar sağolun hepimizin mutluluğu daim olsun inşaallah :) şarkılarınızda çok güzel :)

Ülkü dedi ki...

Di mi çok güzeller :) replikte güzel sağol :)

Adsız dedi ki...

ooo sizin şarkılar hep yenilerden.. ee biz yaşlıyız galiba birazcıkın sizden :))) bizim şarkımız Ayna'nın Ölünce sevemezsem seni şarkısı. bi ara blogumda değiniyim bu konuya ben de :)))

Ülkü dedi ki...

Değin şekerim :) evet bak bu şarkıyıda unutmuşum ben :) süperdir :) bizimkide yeni değil ki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...