Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Nisan 2011 Salı

Olmayan Kardeşime




Ben tek çocuğum kardeş,abla, abi mevcut değil malesef :(
Annemle babam evlendikten 7 sene sonra dünyaya gelmişim, benim doğumumdan sonra annemin tedavi görmesi gerekmiş ama görmemiş..ben 7 yaşımdaykende annem düşük yaptı malesef :(
Hep bir kardeşim olsun istemiştim, rabbim nasip etmedi..kardeş isteğiyle yandığım bir gün yazdığım mektup geçti elime buyrun sizlerde okuyun :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olmayan kardeşime;

Canım kardeşim, hangi kardeş mi?

Sen tabiki olmayan kardeşim!

Seni kollarıma alabilmek için neler vermezdim, ipek saçlarını koklayabilmek nasip değilmiş. Kardeşi olan herkese bakıyorum içim gidiyor olmayan kardeşim anlıyor musun ablana yaşattıklarını olmayışınla! Sokakta bakıyorum ufaklıklara kucağıma almak sevmek, öpmek koklamak istiyorum saçlarını ama uzaktan bakmakla yetiniyorum ya bir şey diyen olursa? Senelerce gelmeni bekledim çok beklettin ablası çok ve maalesef hep gözüm yollarda kaldı olmayan kardeşim ablan hep kardeşi olanlara imrenerek baktı hep ağladı sana seslendi ama sen ablanın sesini duymadın! Geceleri sana sarılarak uyumayı çok isterdim ama olmadı bu özlemle yanıp tutuştu ablan. Keşke gelebilseydin be ablacım geceleri zevkle kalkıp sana sütünü içirir altını değiştirir karnını doyururdum. Bir sıkıntım olduğunda yanımda olsaydın anlatsaydım sana derdimi dinleseydin ablanı bir çare bulamasan da derdime ortak olsaydın varlığını hissetseydim! Kardeşim dedikçe içim titriyor be gülüm şöyle içten bir abla demeni çok isterdim ama ben hiç böyle bir sevgiyi yaşayamadım.

Üzülme be olmayan kardeşim bana canım ablam diyenler var onlara onları ne kadar çok sevdiğimi söyleyebiliyorum rahatlıkla elimden geldiğince dertlerine çare olmaya çalışıyorum sakın ağlama kardeşim gözyaşlarını silemem tıpkı şu an senin benim gözyaşlarımı silemediğin gibi!

Hoşça kal olmayan kardeşim kendine iyi bak ben avunuyorum buradaki kardeşlerimin sevgisiyle biliyor musun bana iyi ki varsın ablam diyebiliyorlar ya sen niye yoksun kardeşim seni özlüyorum ve o kadar çok istemiştim ki olmayan kardeşim yaktın yine ablanın içini seni seviyorum kardeşim...

Olsaydın ya kardeşim!

Sevgilerimle,

Ablan Ülkü

22 yorum:

dilek dedi ki...

Kardeş çok güzel şey be Ülkü'm...benim 1 tane var..iyiki var..Allah eksikliğini göstermesin...

Ülkü dedi ki...

Amin canım, güzeldir tabiki bende yok işte çok hissettim eksikliğini..

neval dedi ki...

kardeşi olmayan pişman.olan bin pişman.Mevlam herşeyin hayırlısını versin ,kardeşin de.

Ülkü dedi ki...

Doğru o da var amin diyelim ;)

balböcükleri dedi ki...

kardeş güzel şey.sen çocuğunu kardeşsiz koyma.doğurun uleeeen:)

Ebru dedi ki...

Karedeş gibisi yok cidden. Ben de çok isterdim İda ya kardeş ama artık mümkün değil:(( Bunu düşünmek çok üzüyor.

Ülkü dedi ki...

Şartlar daha iyi olursa doğuricim tabi Serpil :))
Kısmet hayırlı zamanda hayırlıysa olsun tabi tek
kalsın istemem Buse kuş :)

Hayırdır Ebru diyeceğim ama cevap vermek zorunda değilsin tabi :(

Ebru dedi ki...

Yok yok başlık da açmıştım rahatsızlığımdan kaynaklı artık mümkün değil. FMF hastasıyım %50 hasta bir çocuk ihtimali ne bileyim bu az bir ihtimal değil. Dr. lar da çok önermiyor ki zaten.

İkiz Annesi dedi ki...

Kardeşsiz olmak zor canım.Benim cadıları birbirlerine emanet edebileceğim en azından...

Unknown dedi ki...

bak şimdi...üzüldüm valla hem senin için hem kızım için...ama en çokta kızım için çünkü o da bir gün böyle bir yazı yazabilir...

Ülkü dedi ki...

Ebru hayırlısı diyelim yüzde oranı az değil :(

Aylin'cim çok zor gerçekten :(

Öz'üm yazabilir tabi duruma göre değişir bu,ben bazen etrafıma bakıp kavga gürültü içinde olan kardeşleri görünce iyi ki kardeşim yokta diyebiliyorum :)

Nil dedi ki...

iki aslan parçam var ama hiç biri yanımda değil. varlıkları bile yetiyor dicem ama kızkardeşim olmasını çok isterdim
ben de bu yüzden kızımı kardeşsiz bırakmak istemiyorum.

Ülkü dedi ki...

İnşaallah kalmaz canım :)

ASLI dedi ki...

Ne güzel yazmissin.Benim de üc kardesim var.harika birsey.Sirf bu yüzden bir kez daha anne olmak istiyorum..Ada bu duygudan mahrum kalmasin diye

Adsız dedi ki...

kardeş gibisi var mı? işte bu yüzden tek çocuklu olmaya karşıyım ya ben de.. yarana tuz basmak istemem ülkü'cüm ama..

Ülkü dedi ki...

Yazan Anne mahrum kalmasın tabi ha hayret bir tane dahaaaa :)

Gülcan yarama bir şey olmaz artık benim :)

ipek dedi ki...

Çok ilginç gerçekten. Yaradılış meselesi... Ben de tek çocugum ama hiç kardeşim olsun istemedim, sizin gibi yanıp tutuşmadım. Şimdi kendi kızıma da kardeş düşünmüyorum ama eşim istiyor, bilemiyorum.

Ülkü dedi ki...

Hayırlısı hakkınızda, bende çok yanıp tutuşmadım ama dönem dönem krize girdim :) bu arada hoşgeldiniz :)

Unknown dedi ki...

Off içimi acıttın , yüreğim dağlandı...kardeş sevgisi ve özlemini ne güzel anlatmışsın...Buse'nin kardeşi olur belki, hatta inşallah olur.Sen sarılamamışsın kardeşine belki kızın sarılır...

Ülkü dedi ki...

Kısmet be gülüm inşaallah diyelim :)

Unknown dedi ki...

İnşallahhh , hep dua edeceğim ve senin doktorunu bulacağım hatta :)

Ülkü dedi ki...

Bul bul bul :)) unuttum bak onu ben :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...