Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Temmuz 2011 Cumartesi

Bugün benim en mutlu günüm, çünkü;

SEN DOĞDUN..


Sana,

Sade ve sadece ruhuna,
Aşık oldum başladım yeniden nefes almaya bu hayatta,
Gerçek sevdayı bilen kişiler düşmüş aza,
Aşkınla dile geldi kelimeler, kışlar döndü yaza...
Şehrin kalabalık sokaklarında,
O kadar insan arasında,
Aşk bulur sevdiğini yanı başında,
Hüzün bizden çok uzakta,
Damla damla aksın sevda..
Tut ellerimi sımsıkı bırakma,
Yaşayalım aşkımızı doyasıya,
Karanlık gecenin sabahında,
Hep sen ol yanımda...
Gecenin tam ortasında,
Uyanırım sana,
Hayallere daldığımda,
Yanında bulacağım huzurla,
Atmak isterim kendimi yollara,
İyi ki çıktın karşıma..

Gökkuşağım gibisin beni saran…
Gönlümde tapınağımsın,
Sana hediyem olsun ruhum,
Bedenim,
Tüm benliğim,
Sana hediyem aşkım,
Sana hediyem yarınlarım...
Hayatımın anlamısın,
Hayatımın dert ortağı dermanımsın...
''Sonsuz aşk yoktur! '' diyenlere inat,
Sonsuz seviyorum seni..


Ülkü ŞİMŞEK

HAYAT ARKADAŞIM; BİZLERLE BİRLİKTE, HUZURLA, SAĞLIKLA, MUTLULUKLA NİCE MUTLU YILLARA.

-MELEKLERİN-



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ve 13:00 de tatil başlasın, hoşçakalın :) ben yokken tatile çıkacaklara iyi tatiller çalışan/evde olan arkadaşlarıma kolay gelsin, iyi hafta sonları ,sevgiler hepinize.

29 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım bu ne güzel bir sevgi...
Hep beraber daimi mutlu mesut olun inşAllah..
İyi tatiller, bol eğlenmeler...

büşra dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın, iyi tatiller :)

Ülkü dedi ki...

Amin arkadaşlar sağolun :)

Aycan dedi ki...

Nice mutlu yıllar ülkücüm.

sevgiler;

özlemnitta dedi ki...

Eşinin doğum gününü kutlar,nice yaşları birlikte geçirmenizi temenni ederim.Mutluluğunuz bir ömür sürsün:)

Nil dedi ki...

mutlu yıllar, mutlu tatiller.
ne güzel bir post olmuş bu böyle :)

Adsız dedi ki...

birlikte nice sevgi dolu, mutluluk dolu yıllarınız yaşlarınız olsun ülkücüm.
vee iyi tatiler :)

ASLI dedi ki...

oyy oyyy oyy...
mutlu yillar hepinize birden...
iyi tatiller.Hee sen de beni sana animsatak bir fotograf cek bakayim :) Bekliyorum.Öpüyorum kocaaaaaammmmaaannnnn

Krnc dedi ki...

Hepiiiii börttdeyyyyyy tuu yuuuuuu :)))
Eşine nice sağlıklı,huzurlu ve iki meleğiyle geçireceği seneler diliyorum:)
Bacım guşummm çok güzel bir yazı olmuş,eline sağlık:)
Keyif dolu bir tatil diliyorum size,sağlıkla gidip gelin inşallah.Seni çok özliycem,kocaman öpüyorum canımcımm:)

GüLüm'Se dedi ki...

Mutlu yillar! Ve iyi tatiller :)

Ülkü dedi ki...

Aycan ;
Teşekkürler canım benim değil eşimin :)

Sihirli Güncem ;
Amin teşekkürler canım :)

Küçük Mucizem ;
Beğendin mi ne güzel :) sağolasın :)

Gülcancım ;
Amin canım sağol :)

Aslım ;
Teşekkürler gülüm :) bende öptüm çekerim :)

Karıncam ;
Amin guşşum sağolasın :) beğendiğine sevindim :)bende özlerim ki öptüm :)

GüLüm'Secim ;
Sağol! ve sağol canım :)

Unknown dedi ki...

nice yıllar..güzel tatiller..

Unknown dedi ki...

çok çok çok mutlu olun hayatta hep güzellikler sizi bulsun
ve de iyi tatller

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mutluluğunuz ömür boyu sürsün canım Goncanızla beraber
sevgiyle kucaklıyorum:)

Unknown dedi ki...

bu harika sevgiye kocaman maşallah diyorum..nice mutlu yıllara kocanla inaşallah..
iyi tatiller..tadını çıkar..

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Eşinle beraber, mutlu ve sağlıklı nice yıllar geçirmen dileğiyle. Aranızdaki sevgi hiç eksilmesin ^^

neval dedi ki...

nice doğumgünlerinde beraber olmanız dileğiyle

Angel dedi ki...

Gecc KAldımm Bagıslaa Ablacımmm Hepp Böylee Mutlu Olsun İnş Nice Senelere :))

pınar dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun inşaallah..

otuzundansonra dedi ki...

Canımcım yeni gördüm ,nice mutlu seneler eşine ve sana.hep mutlu olmanız dileğiyle.Selamlar

Ebru dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili eşine veeee iyi tatiller canım.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Ulkucum cok guzel bir yazi olmus..esine mutlu yillar ve iyi tatiller...optum..

Meyra dedi ki...

kalp dile gelmiş ne güzel sözler, mutluluğunuz daim olsun ve eşine mutlu seneler Ülkücüm..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

gel pazartesi gel pazartesi bitsin bu hasret :) blogda pembesinti yazna hasret :)

Krnc dedi ki...

evet gel guşum artık,çok özledik seni:)

AskinAy dedi ki...

mutlulugunuz daim olsun!!negüzelde dile getirmissin...
Sevgiler...

Ülkü dedi ki...

Ay özür arkadaşlar işlerden başımı kaldıramadın atlamışsım teşekkürü toplu bir aminnnn ve teşekkür eder büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden yaşıtlarımın yanakların öperim :))eşimde teşekkür eder :)

Adsız dedi ki...

Biraz geç kaldım ama bir ömür boyu Rabbim huzur ,sağlık ve mutluluk versin size

Ülkü dedi ki...

Aminnn, hepimize :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...