Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Temmuz 2011 Perşembe

indirimlr.com / Tanıtım

Sevgili Yasemin Güroğlu hanımefendi mailime ziyarette bulundu tanıştık kendisiyle çok şeker
bir arkadaşımız,beni bu siteyle tanıştırı bütün indirimleri tek tek takip etmektense bir tık sadece ;

indirimlr.com


Kısaca indirimlr.com 
 
 








Fırsat takip sitesi indirimlr.com'u tanımayanlar buraya! Grup satın alma sitelerinin  ve özel alış̧veriş
kulüplerinin günlük kampanyaları tek bir noktada.


Ş̧ehrinizdeki çılgın indirimleri ve hayatı kaçırmayın. Ş̧ehrinizdeki tüm sosyal aktivitelerden en az %50 indirimlerle yararlanın. Artık parayı düş̧ünmeyin, sadece hayatın tadını çıkarın!

Özel alış̧veriş̧ sitelerinin ve fırsat sitelerinin tüm kampanyalarını tek bir yerden takip edin.
Artık tek tek bütün alış̧veriş̧ ve fırsat sitelerini dolaşmanıza gerek yok, en iyi fırsatlar ve kampanyalar
hepsi bir yerde: indirimlr.com
 
Tatil fırsatları, restaurant, eğlence, aktivite, eğitim fırsatları, sağlık ve güzellik fırsatları, sevdiğiniz markaların indirimli ürün satış̧ları ve daha neler neler...hepsinden %90'a varan indirimlerden faydalanın.

9 yorum:

öykü dedi ki...

Tskler bu guzel bılgı ıcın

sevgıelrımle

Şerife dedi ki...

bende sık kullanılanlara ekledim gerçi kitap dışında internetten alış veriş yapmam ama

Ülkü dedi ki...

Öykücüm;

Rica ederim, sevgiler benden :)

Pat pat Şerifem :))) ;

Eferim ekle tabi :) ben yapıyorum alışveriş çok rahat oluyor bir sürü çeşit elinin altında :)

Şerife dedi ki...

şu saate kadar bekledim baktım tık yok yazayım dedim :)
ömrünün sonuna kadar mutluluğunuz daim olsun şen evin dahada şenlensin huzuruna huzur gelsin

Ülkü dedi ki...

Sabırsız seni amin sağol aynı dileklerimle canım arkadaşım :)

Şerife dedi ki...

Bak ben çıkmışım sen postu yayınlamışsın :)

Ülkü dedi ki...

Ooo geç bile yayınladım ilk defa otomatik ayarlamıştım 14:00 de yayınlanacaktı ama yayınlamamış nedense..hep beni buluyor blog sorunları :)

Adsız dedi ki...

bu siteyi biliyordum hemen üye oldum ülkücüm :)

Ülkü dedi ki...

Herkes biliyor artık :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...