Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Temmuz 2011 Salı

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ KURABİYELERİ

Evet hediyemizi merak edenler için buyrun; hediyeyi elleriyle yapan sevgili Yeşim 
arkadaşımdan dinleyin hikayesini :) canım ellerine sağlık afiyetle yedik süperdi,
ayrıca ek olarak gönderdiğin hediye ve not içinde teşekkürler ;)


Her zaman demişimdir blog tutmak ayrıcalıktır diye biz bloglarımızda iyi kötü herşeyimizi paylaşırız.Sevgili Ülkü'de Gülinciğimle paylaşmış evlilik yıldönümü olduğunu neler yapabilirim derken Gülin beni önermiş Sevgili Ülkü'ye.İki arkadaşımda blog sahibi.Gülin'i zaten takip ediyordum.Ülküylede yeni tanışmış oldum.


Sevgili Ülkü beni aradığında zaten modelleri belirlemişti.Bana sadece uygulamak kaldı:)


Bu iki modelde Sevgili Ülkü ve eşine benden hediye oldu.Yeni kalıplarımla yaptığım ilk çalışmalar...


Sevgili Ülkü ve eşine ömür boyu mutluluklar diliyorum tabiki tatlı Buseyle birlikte.Birbirinize kenetlenen elleriniz hiç ayrılmasın hep mutlu olun...
Gülinciğimede çok teşekkür ediyorum.Arkadaşımın blogu için buraya bakabilirsiniz.Hayat'ın melodisini bir kezde Gülinden dinleyin derim:)
Ve son olarak Sevgili Ülkü'nün eşine yazdığı yazı için bloguna uğrayın derim.Duygulanmak serbest:))

---------------------------------------------------------------------------------------------
Tüm güzel dilekler için teşekkür ederim.

Yeşim hanıma ulaşmak isterseniz ;




sekermasali@hotmail.com

0537/894 44 64




20 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım ben teşekkür ederim ilgin ve güvenin için afiyet şeker olsun...

Ülkü dedi ki...

Aaa yok yok ben teşekkür ederim lütfen ama :)) usta eller işini bilir tabiki güveneceğim :) ayrıca hoşgeldin :)

♥●• İzdihër •●♥ dedi ki...

So cute .

Ülkü dedi ki...

Evet kesinlikle öyle :) thanks :)

Şerife dedi ki...

çok güzeller :) çoook

Ülkü dedi ki...

Seçim ve ustaya bakar iş dermişim ukala Ülkü :))

Unknown dedi ki...

ülkücüm harika hepsi ben bayıldım desem :) umarı eşinde beğenmiştir..

Ülkü dedi ki...

Sayende harikalar canım :) bilmem beğendimi midesine indirdide :))

marifet ellerimizde dedi ki...

bayıldım ...yapanında ellerıne saglık:)))))))))

Ülkü dedi ki...

Bizde yerken bayıldık :)) evet ellerine sağlık Yeşim'in :)

gelibolu17 dedi ki...

Emeğine sağlık canım,çok güzel olmuşlar :)
Yemeye kıyamaz insan bunları ya,,,sevgiler,selamlar :)

Ülkü dedi ki...

Abla ben yapmadım ki ah ah nasıl okuyorsun böyle ay okumadınmı yoksam ağlasam mı ne :) sevgiler benden :)

özlemnitta dedi ki...

Kurabiyeler çok cici gözüküyor.Nice mutlu senelere Ülkü'cüm.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bensiz neler hüplettin bakim sennn :)

Hayırlı ramaznlar olsun canım
Huzurlu yıllara

Ülkü dedi ki...

Güncem sağol :)

Pembemcim kurabiye hüplettim ne olmuş :))) sağolasın sanada :)

Ebru dedi ki...

Hastayım sana yaw Buseciği öp

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

nirdesin balımm

Ülkü dedi ki...

Geçmiş olsun Ebru'cum :) öperim :)

Buradayım pembiş iş güç biliyorsun işte :))

Paula dedi ki...

Boa noite!!!! Adorei conhecer seu blog, você está de parabéns!!!!
Um grande abraço da amiga bo Brasil,
Paula Fonseca.

atelierpaulafonseca.blogspot.com

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

çok şirin görünüyor çok güzeller :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...