Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Temmuz 2011 Cumartesi

Seninle herşeye "EVET"


Seninle herşeye varım ben..sen benim uğurlu yolumsun..yıldızlara yürürüm senle..sen iste canım senin olsun.Mutlu ettiğin her "an" için teşekkürler.

Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden nadir insanlardan olan sevgili eşime,

Kusursuz bir insan değil ama benim gözümde dünyanın en şefkatli, en iyi kalpli,
en dürüst ve en anlayışlı erkeği.

Eşimi o kadar çok seviyorum ki şu anda onu çok ama çok sevdiğimi haykırmak
istiyorum herkese ilginç gelebilir ama ne yapayım içimde onu düşününce sevgimi
haykırmak isteyen bir kalbe sahibim.

Hayatın anlamını yüregindeki sevgiyle anlatan tek yaşama sebebim olan canım benim.

Adını söylediğim an dudaklarımı titreten , saçlarına dokunduğum an ellerimi titreten ve
gözlerine baktığım an içimi titreten sen , seni "sen" diye sevdim ben...Sevmek hayatın
en güzel anlamı...Cezmi demek benim hayatımın tek anlamı.Öyle bütünleşti ki yüreğim
senin hayatına...

Baktığım her an sonsuz maviliklerde seni görebiliyorsa gözlerim,ismini andığım her an
sevgi çiçekleri büyüyorsa yüreğimdeki sevgi selinde,seninle yaşadığım her dakika bana
unutturuyorsa derdi kederi demek ki sen varsın her anımda.Varlığındır gülüşlerim,
nefesimdir senin o içimi ısıtan sıcak yüreğin...

Bir tek sen nasılda yetiyorsun bana , ne çok yanımdasın her anımdasın, nasılda becerdin
senelerdir ilk aklıma gelen can olabilmeyi ?Bu işte sevgimizin eseri...

Güldüğümde yanağımdaki gamzem, ağladığımda gözümden akan yaş, hüzünlendiğimde
dilimdeki şarkı.Beni ben gibi tanıyan ruhum , tek yarim...

Ben ne kadar zenginmişim meğer, ne kadar şanslı çünkü sen bana yaradanımın bir lutfusun.
Benim için üzülen , benimle gülüp benimle ağlayan ,içim acıdığında sımsıkı sarılıp yaralarımı
saran,her derde deva ilacım ve düşünce okyanusunda kaybolduğumda bana rehberlik yapan
sen biricik eşim yaşama sebebimsin...

Uykusuz geçen gecenin sabahında gözümü kamaştıran güneşim , sana nasıl gelirsem

geleyim her derde deva yörüngem ışığım seni seviyorum kocacığım.

Dünümde vardın , bugünlerimde varsın ve yarınlarımda olacağını düşünmek bana huzur

veriyor korkmuyorum hiç birşeyden sen yanımda oldukca.

Sevgimize sahip çıkıp , her zaman tertemiz kalmayı başaran sevgimiz ile öfkeden nefretten
şiddetten kaygıdan korkudan kıskançlıktan fesatlıktan kavgadan uzak sevgi tohumlarımızı
büyütmeye her zaman varım bir ömür boyu seninle ...

1 yıl geçti işte her anı yüzümde bir gülücük tuğla üzerine tuğla koyup sevgimizle

örgüdüğümüz bu sıcak yuvamızda daha nice mutlu yıllara...

İçimde günden güne büyüyen sevginle, aklımda sen oldukca kendimi huzurda hissettiğim

her anımda ve her güzellikte senden birşeyler bulduğumda tek kelime düşünüyorum sana söylenecek Sen benim " hayatımın anlamısın ", Seni canımdan öte seviyorum...
"23/07/2006 14:00" Seninle herşeye "evet" dedim , iyi ki hayatımdasın yıldönümümüz kutlu olsun.

23/07/2007 Meleğin...

23/07/2011 Değişmeyen duygularımla..

13 yorum:

dilek dedi ki...

kocaman kocaman maşallah....41 kere maşallahhhh:)

birdelisevda dedi ki...

Maaşallah:) Nice mutlu yıllara:)

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Nice yıllara ^^

pınar dedi ki...

maşallah,beraberliğiniz artan bir muhabbetle devam etsin,birbirinize muhabbetiniz arttıkça Rabbe yakınlığınızda aynı oranda artsın inşaallah...

Unknown dedi ki...

allah bozmasın ülkü mutluluğunuzu .hayatınız boyunca hep ama hep mutlu olursun inşallah.çünkü sen hayatın hep iyi tarafını görmeye çalışan ve buna şükreden birisin bu yüzden mutsuzluk senin peşine takılmaz çünkü seni pozitifliğin her anı mutlu etmeye yetiyor:)
çok çok çok sevil ve sev.

EvA dedi ki...

Şu benim imzayla ilgili olan yazımda yardımcı olabileceğinizi söylemiştiniz..^^
Acaba sizi arkadaşıma yönlendirsem de ona yardımcı olmaya çalışsanız..:)

şimdiden teşekkürler.:)

Unknown dedi ki...

nice güzel yıllara ülkücüm..hediye olayını merakla bekkiyorum :)

Şerife dedi ki...

nice nice güzel yıllara sevgiyle aşkla mutluluğun daim olsun ÜLKÜ

Adsız dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara :)

Ülkü dedi ki...

Özür geç kaldığım için kiiii ben yorumlara cevap yazmıştım geçte kalmadım bi bakem dedim yorumum yok :)) nedir bu sorun halim bilemiyorum :)) neyseee hepinize teşekkür eder şimşek ailesi :) güzel yüreklerden güzel dilekler sağolun var olun aminnnn :)

Evacım imza işi tamamdır demiştim gerçi :)

Krnc dedi ki...

Maşallah bacım,nice nice sevgi,saygı,mutluluk ve huzur dolu senelere inşallah :)

MAVİANNE dedi ki...

ömür boyu mutluluklar diliyorum

Ülkü dedi ki...

Aminnn :) ikinizede teşekkür ederiz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...