Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Duvar-Pınar Korkmaz

Kim ne yapmış bilmem ama Pınar ablam döktürmüş :) ve de çok doğru :)

Sevgisini belli edemeyenlere gelsin barim :) yoo o ben değilim bana bakmayın ben sevgimle boğarım :)

Duvar

“Ben duygularımı belli edemiyorum”

“Ben sevdiğimi şeyettiremiyorum, hımmm, şey, belli edemiyorum”

Nesin sen saksıdaki yüksük otu mu?

Kızınca belli ediyorsun…
Bozulursan belli ediyorsun…
Kıskanırsan belli ediyorsun…
İş sevgiye gelince duvar oluveriyorsun…

Duvar olarak kalmak kötüdür… Olduğun gibi kabul edildiğinde, herkes varlığını bilir de orada yokmuşsun gibi davranır… Çünkü duvarların kaderi budur ve zamanı gelince de yıkılmak tabi…

PINAR KORKMAZ

http://pinarkorkmaz.tumblr.com/page/3

11 yorum:

Şerife dedi ki...

hımmmmmmm sözler çok ağır olmuş hemen sevgimi katmer katmer göstermeliyim :)

Şerife dedi ki...

benim yorum gitmedimi anlamadım :(

Ülkü dedi ki...

Göstert tabi :))

Arkadaşlar görüntümdede sorun var şu an özür..birşeyede dokunmadım neden böyle oldu anlamadım ıe kullananların dikkatine mozillada falan sorun yok :)

Unknown dedi ki...

bu ne yaaa okuyana kadar gözüm ağrıdı ülkü tez değiştir gözünü seveyim:)
bu arada ooo duvar ben oluyorum galiba:)napayım huyum bu gerçi oğluma geçerli, değil onu biraz sevgiye boğmuş olabiliyorum malesef ortam yok yani soğuk nevalenin tekiyim:(

Ülkü dedi ki...

Canımcım o arka planımdı ben birşey yapmadım sinir oldum zaten beni buldular heralde blogu bozulacak kişi olarak :) duvar yazısına tahta döşeme uyar dediler heral :))) şimdilik düzelttim bakalım yeni birşeyler bulana kadar bununla idare edin bütün düzenim gitti :(

Seyyaf'ın Annesi dedi ki...

doğru söylemiş, her türlü kötü duyguyu göstermede çekinmeyen insanoğlu, sevgiye gelince ne diye takılıp kalıyor

Ülkü dedi ki...

Valla hiççç bilmiyorum nedenini çokta tuhaf geliyor :)

GüLüm'Se dedi ki...

Kimi insan çekiniyor iste bende öyleyimdir ancak çok samimi olduklarima karsi gösterebiliyorum... Birazda aile egitiminden kaynaklaniyor...

Ülkü dedi ki...

E göstertte çok samimi olduklarına göstert gayet normal :) bazıları hiç göstertmeyen duvar :)

dikisdersi dedi ki...

Üstün Dökmen hocadan da okumuştum buna benzer birşeydi sanırım ,paylaşım ve hatırlatma için teşekkurler
hediyeni aldım ,çok sevindim açmadan tahmin eder gibi oldum ,en kısa zamanda resimleyecegim teşekkru ederim

Ülkü dedi ki...

Rica ederim, bakalım tahmin ettiğin şeymi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...