Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2011 Cuma

Mim-Kandil-Şehit



Hayırlı cumalar arkadaşlar.

Kandiliniz mübarek, dualarınızın sizin için hayırlı olanları kabul olsun inşaallah.

Ve ortalık yangın yeri 13 genç fidan 13 ocağa milyonlarca yüreğe düşen ateş..ah ah
anne olunca bir başka acıyor can..evlat acısı..rabbim kimselere yaşatma ne olur bir daha.. Şetihlerimize rahmet ailelerine sabır diliyorum.Ne acı nasıl bir acıdır kimbilir bu..
Söyleyemiyorum hiç birşey.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bir çok arkadaşım beni mimlemiş sağolsunlar buyurunuz cevaplıyorum..

Soru;
Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız, neyi kurtarırsınız ?

Cevap;
Şimdi yangınla ilgili soru görünce gülümsedim o anda aklıma bir ablam geldi o versin
cevabı benim yerime.. her zaman benim için derdi ki; bunun evi yansa "yanıyor ne
yapayım" der oturur izlerdi.. :) gerçektende öyle yansa kılım kıpırdamaz yapacak
bir şey yok umursamam zaten umursamazlığım için böyle demişti ablamda :) Ben
içindeyken yanıyorsa da Buse'yi kucakladığım gibi kendimi dışarı atarım her hangi
bir eşya umurumda olmaz.

Mim iyi kandiller dileyecek herkese gelsin sırf mimi cevaplamayayım diye kandil
dileklerinizi yazmamazlık etmeyiniz ayıp olur yani :)

İyi hafta sonları.

11 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Cuman ve kandilin mübarek olsun Ülküm, Dualarda buluşalım..
Allahım rahmet eylesin, Allahım daha yaşatmasın :'(
Benim bile bu kadar Canım yanıyoorsa Aileleri için ne acıdır kimbilir :((

Unknown dedi ki...

Ah toprağım ülküm Allahım şehitlerimizin ailelerine sabırlar versin acımız kocaman içimiz kavruluyor.
Hayırlı kandiller.

Şerife dedi ki...

sana hayırlı kandiller rabbim dualarımızı kabul eylesin günahlarımızı affetsin şehit haberini dün akşam saatlerinde aldım insanın içini daha bir başka yakıyor annelerine babalarına bol sabır versin rabbim

Unknown dedi ki...

kandilin mübarek olsun :)

Seyyaf'ın Annesi dedi ki...

bence bu yangın olsa hangi eşyanı kurtarırsın olayını bir daha düşün. Mutlaka insanın hayatında anlamlı ve değerli bir eşya vardır, hani hiç kaybetmek istemediği bi şey :)

Ülkü dedi ki...

Amin arkadaşlar.Sağolun hepiniz.

Valla çok değerli şeyler var tabi eşya olarak/hatırası olan ama inan düşünmem hiçbirini :)

Zeynep dedi ki...

Mim konusun da seninle aynı düşüncedeyim, acaba biraz fazla mı vurdum-duymazlık var yoksa gaayet normalmiyiz bu düşüncemizde bilemiyorum :)

Bütün Dua'larının kabul olacağı güzel bir Kandil Gecesi geçirmeni dilerim, hayırlı kandiller..

AskinAy dedi ki...

Allah ailelerine sabir versin canim!!
Sanada hayirli Kandiller ve yangin konusunda Allah korusun diyelim...
Sevgiler!!!

Ülkü dedi ki...

Zeynepcim ;
Sağol kuzum, valla yansın ne yapak çok normal bu ev yanarken içinde yanmak pahasına birşeyleri alma çabasına giremem çok normaliz sanki :)

Aşkıncım ;
Aöin.Sağolasın, Rabbim kourusun valla kötü bir durum olur..sevgiler benden :)

-Bu arada bazı yorumlar mailime gelmiyor burada görüyorum çok ilginç size yaptığım yorumlara verdiğiniz cevaplarıda bunu farkettikten sonra tekrar bakarak görebildim atlamalar olursa özür dilerim bilginize :)

GüLüm'Se dedi ki...

Hayirli kandiller ve hayirli cumalar :) Rabbim sehit ailelerine ve yakinlarina bol bol sabir versin..

Ülkü dedi ki...

Amin canım, sağolasın

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...