Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Gözünü sevdiğimin MOZİLLASI :)



Evet doğru gördünüz gözünü seveyim :) normalde ben ınternet explorer kullanırdım..
Malumunuz yazmıştım mail sorunum var halende devam etmekte bu da yetmezmiş
gibi üzerine 2 gün önce bir de tema sorunu yaşadım bir şeye dokunmamıştım birden
bire arka plan genele oturuverdi tahta döşemelerim çıktı ortaya :) bakındım ayarlara
falan ama her şey normal dedim ki bir de mozilladan bakayım aa her şey yerli yerinde
izleyicilerimide göremiyordum onlarda yerli yerinde ama halen ıe den baktığımda
sorun devam ediyordu..neyse dedim ie kullananlar için bütün ayarlarımı temamı
değiştirdim değerimi bilin :) sonra dedim ki yazmadan olmaz bir sürü şikayet eden
var bu konularda Birgül duydun mu anacım mozilla kullanmaya başla :)

Bunları bir kenara bırakıp daha ilginç birşey söyleyeceğim benim bey :)) format
atarkene fotoğraf makinesindekilerde dahil olmak üzere bütün fotoğraflarımızı
içinde nikah fotoğraflarımızda vardı uçurmuştu..çok üzülmüştüm..üye olduğum
forumlardan almayı düşünmüştüm ama o da tam bir hayal kırıklığı olmuştu çünkü;
forumlarda da imageshack ten yüklenen fotoğraflar görünmüyordu silinmişler
eyvah dedim :( dün mozilla kullanmaya başladığımda aa dedim forumlardaki
fotoğraflarada bir bakayım anaaa o da ne bir kaçı hariç(gerçekten silinmişler)
hepsi duruyor :)) göbek ata ata hepsini aldım arşivledim :) yani bundan sonraki
yazılarımda görebileceksiniz :)

UYARMADI DEMEYİN TEKRARLIYORUM MOZİLLA YA DA CHROME
KULLANINIZ..

14 yorum:

Unknown dedi ki...

ben chrome severim..explorer'da neymiş..-hıhh-

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

benim sıralamam chrome, mozilla en son explorer

Zeynep dedi ki...

Şimdi sorun çözüldü mü yani, hiç böyle bir şey aklıma gelmezdi vay bee gerçekten sevilir o göz :)
Bu forumlar neler, benimde bir çok üye olduğum forumlar var belki aynı yerlerden geçmişizdir :)

zeynep dedi ki...

Oldu hocam:)))Canım ie ben bloglarda kullanmayı sevmiyorum zaten..En keyiflisi cherome:))

Seyyaf'ın Annesi dedi ki...

biz yıllardan beri mozilla kullanıyoruz, o zamanlar herkese tavsiye ederdik. Hala mozilla kullanmayan kalmış mı :P

Unknown dedi ki...

bana nedense soğuk geliyor gogılım pek bi şirin gibi şimdi hemn onu satayımmı yani:)
hem artık bak yorum da yazabiliyorum yani beni uğraştırma bu kadar taşınma arasında:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sayende tanıdıgım bir program, cahil miyim ne :))

otuzundansonra dedi ki...

ülkücüm ben chome kullanıyorum memnunum.

marifet ellerimizde dedi ki...

:)ohhh sorunlar cozulmus..ohhh gozun aydın...

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

hehehehe ne güzel yazmışsın çok doğal:)Birgül duydun mu anacım falan:D:D

o değilde ben sorunu anlamadım yahu MOZİLLA YA DA CHROME kullanmıyorum ama bende bi sorun yok hayır yani sorun varda ben mi bilmiyorum o bakımdan şeyettim:D

Neysem foto kabı gerçekten hüsran Allahtan bulmuşsun o evlendiniz evleneli niye makinede duruyoki yaa allah alaahh bi dvd ye aktarsanıza zamanında oh iyi oluyo size:P :D

Her zaman uğrayabilmek ümidiyle şimdilik bybybybyb :):)

Şerife dedi ki...

ben bir yıldır CHROME kullanıyorum ve çok rahatım

Ülkü dedi ki...

Gul/İnncim ;
Heh bende neymiş diyorum artık :)

BIRAKTIĞIM İZLER ;
Chromede deneyeceğim anlaşıldı :)

Zeynepcim ;
Sevdim gitti bende :) mail sorunu hariç çözüldü :) karınca-bilgisizler forumlarım :)

zeynepcim ;
Hocam o keyife bende bakcam bir ara :)

Seyyaf'ın Annesicim :) ;)
Kalmıştı işte :) halende var bak :)

sezobigo birgülcüm ;
Banada hep soğuk geliyordu şimdi pek bi ısındım :)uğraşmana değer :)

♥pemb€sinti♥m ;
Esta piti piti :) sen sayemde tanışırkene ben halen ıe kullanıyodum ama olaya bak :)

otuzundansonra ;
Deneeyceğim canım sağol :)

marifet ellerimizde ;
Ohh sağolasın :)))

Amak-ı Hayalimcim ;
Ayol hep doğalım ben :))şeyettiğin bakımdan anladımda canım bana niye sorun şeyettide sana etmedi bak kırıldım :P ohmuş ayıp yahu nikah fotoları uçmuş birine bu denirmi :)) anacım bilgisayardı vardı forumlarda vardı pek bi garantiydi hep bastırak dedim kaldı öylece ne yapak tembelizmiş :))) uğra uğra :)

Şerifecim ;
Diyorsun bakarık mozilla rahatımı bozarsa :))

Adsız dedi ki...

IE artık çok sorun vermeye başladı bende alışkın değildim ama son zamanlarda Chrome kullanıyorum

Ülkü dedi ki...

Merhaba hoş estin :) alışıyor insan nelere alışmıyoruz ki :) ıe çok sıkıntılı malesef kendine bir çeki düzen versin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...