Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Mail sorunu


Arkadaşlar maillerinde benden başka sorun yaşayan var mı?
Daha önce yaşadıysanız nasıl düzeldi?

-Yazılarıma gelen yorumların bilgisi maille gelmiyor..bu yüzden bu sorun halledilene kadar
malesef ki takip edebilmek amaçlı yorumlarınızı onaylayıp yayınlayacağım üzgünüm..

-Sizlere yazdığım yorumlarında yayınlandığını ya da cevaplarınızı ya da benden sonra gelen
yorumları bildiren mailde almıyorum..

-Sadece kendi yazımda sizlere verdiğim cevapların bilgisi geliyor..

Bu düzelene kadar takiplerim zor olacak o yüzden bildirmek istedim..ince düşünürüm azıcık :)
sorun yaşanmasın istedim arkadaşlarımla :)

Bilginize :)

Sevgiler, iyi bir hafta sonu geçirin inşaallah.

17 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mucukss :)

Ülkü dedi ki...

Deli sanada mucukss :) ilk onayladığım yorum oldu kutlarım :)))

Zeynep dedi ki...

Böyle ince düşünce herkeste bulunmaz pek, ne güzel :)
Çok zor olacak sana, dediğim gibi umarım erkenden çözülür bu problem normale döner ayarların.

Unknown dedi ki...

bende çoğu kişiye yorum bırakamıyorum:(
ne oluyor anlamıyorum zaten pek anlamazdım şimid hiç anlamıyorum

marifet ellerimizde dedi ki...

canım sana yorum yazabılıyorum rahatlıkla...mınnosu cook opuyorum...

GüLüm'Se dedi ki...

Bana zaten mail gelmedigi için bilemicem sorununun çözümünü :) Ama insAllah düzelir. Kendine iyi bak ablacim öpüldünn :*

İkiz Annesi dedi ki...

Canım aynı sorun bende de var arada mailinin oturumunu kapat bir kaç dakika bekle ve tekrar aç sorun bir süreliğine de olsa düzeliyor:)

öykü dedi ki...

Gunaydın ve sevgıler demek ıstedım bu ınce ruhlu guzel ınsana

jasmine,cherry,black dedi ki...

blog yorum ayarlarindan mail adresini kaydetmen gerek canim.

http://modabulmacasi.blogspot.com/

Ülkü dedi ki...

Öncelikle moda bulmacası hoşgeldin :) mail hiç gelmiyor değil ayarlarda sorun yok canım :)

Hepinize sevgiler, bende öptüm, ilginiz için teşekkürler, bekleyelim bakalım düzelir umarım keyfim kaçtı resmen :(

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sorun çözüldü mü hanımm :)

Ülkü dedi ki...

Nayn yafrum :)

Krnc dedi ki...

Benimde sorunum aynısından:S
Ne kadar kötü birşey ya,benim gibi unutkan birine yapılacak şey mi şimdi:(
Nereye yorum yazdığımı gelen maillerden anlıyordum,artık mail filan gelmiyor.
Umarım çabucak çözülür sorun.
Ayrıca bir şey daha var ,mesela dün yeni konu açan bir bloggerın yazısı altlarda olması gerekirken,bakıyorum ki şimdi yazmış gibi 1. sırada yer alıyor.
Off bu nasıl bir sorundur ya:S

Ülkü dedi ki...

Herşey sorun anacım burada :) arkadaşlarımı sevmiş olmasam arkama dönüp bakmayacağım inan giderkene :)) şimcik sorun çözülsün evet valla cidden sıkıldım artık..herkese yorum yapamıyorum takip edemezsem ayıp olur diye..

Krnc dedi ki...

Ama düzeleceği de yok sanırım,bence yorumlarını bırak bacım yoksa baya bir bekliyceksin gibime geliyor:S
Çok sıkıcı bir sorun ama :(

Ülkü dedi ki...

Bırakmam onlar benim yorumlarım :))) sıkıcı evet hiçç bişi yapamasım yok :)

Ülkü dedi ki...

Veee karıştırdım buldummmm :)) mailde spama düşüyorlarmış yüzlercesi beni bekliyor şimdi gidip ilgilenem :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...